Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com

En sevdiğim duygulardan biri, Pazartesi sabahı saat da uyanıp bir bardak BCAA ve ağzımı burnumu kırıştırtacak iğrençlikte bir pre-workout içeceği eşliğinde kollarımı çalıştırmak. Hemde öyle sabah sabah daha afyonum patlamamış lafını yedirtecek cinsten. Maksimum direnç, az-orta tekrar ile kas gücüne yönelik ve maksimum direnç çok tekrar ile kan pompalanması ve kas şekline yönelik süper bir dizayn ile. Yılların bana verdiği en önemli tecrübelerden biri ömür boyu doğal bir fiziği korumanın en önemli yöntemi yüksek direnç ve multi-joint egzersizleri. Tabii yaş ve joint ler izin verdikçe. Bunlar sayesinde beyaz kas liflerini şok olur, vücuttaki hem en doğal testesteron hemde growth hormone yükseliyor ki gelişim ve yapılanma için bunlara çok ihtiyacım var. Tanıtımını izleyeceğiniz bu 50 dk'lık ismini Trashed Arms koyduğum kol antrenmanımda ismindende anlıyacağınız gibi daha herkes yataklarında uyurken ben kollarımı öyle bir çalıştırdımki, tam çöpe atılacak durumdalar bile. Kol kaslarınız sizin için önemli ise vede uyguladığınız sistemden memnun değilseniz, sizlere tavsiyem bu 50 dk'lık filmin tamamını MuratTavman.com üye-özel sayfasında izlemeniz ve bu özel dizaynımı denemeniz... 4-5 hafta sonra hem kol gücünüzde hemde şeklindeki ilerlemeyi benimle paylaşmayı unutmayın.

Etiketler: Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com izle, Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com seyret , Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com hakkında , Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com video , Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com videosu , Murat Tavman - Trashed Arms Kol İdmanı Tanıtım Filmi - MuratTavman.com bilgi , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder